13 Mayıs 2010 Perşembe

??

28 yaşında olduğumu iddia ediyor nüfus cüzdanım. Ben hala 23 olduğumu düşünsemde... Neyse konumuz bu değil Dağıtmayayım konuyuda hayatımı dağıttığım gibi!

Ne diyordm? Heh evet 28 yaşında olduğumdan bahsediyordum. Bu ne demek bilinçli olarak 28 yıl geçirdim bu hayatta demek. Hayatı algılamaya başlıyalı en azından 25 yıl oldu demek. Yani kos koca 9125 gün / 219000 saat / 13140000 dk demek! Peki bunca saat bunca gün bunca hafta bunca yıl sonra birşeyler öğrenmiş olmam gerekmiyor mu bu lanet hayattan? Evet tabiki muhakkak birşeyler öğrenmek gerekiyor.Peki ben ne öğrenmişim. Koskocaman bir hiç! Hala tanıyamıyorum insanları. Hala hayata ne tarafından bakmam gerektiğini bilmiyorum.. 
off yazmakta istemiyorum. Yarıda bırakmam gereken hiç bir şeyi yarıda bırakamayan ben, hiç kimseye değilse bile kendime birşeyler anlatmak adına hiç yarıda bırakmamam gereken bu yazıyı yarıda bırakıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

ne diyorum? Ben bile anlamıyorum ki size nasıl anlatayım? En iyisi siktir edin okumayın! (bu çok lüzumlu küfür için özür dilerim...)

0 yorum: