3 Haziran 2010 Perşembe

Kuaförün Kocası filminden..

"Kuaförün Kocası" filmini izleyenler bilir.. Sevdiği adama duyduğu yoğun, o tutkulu aşkın bir gün biteceğinden korkup, böyle bir şeyi yaşamamak için, kendini sulara atan kadının hikayesi.. Mathilde sevgilisiyle aralarında ki aşkın bitmesinden korkar ve aniden intihara karar verir ve kendini kanala atmadan önce sevgilisine bir mektup yazar... işte o mektup...

"Sevgilim..."
"Sen gitmeden ben gidiyorum."
"Arzuların ölmeden gidiyorum."
"Sonra aramızda sadece şefkat duygusu kalacaktı"
"Ve biliyorum ki bu yeterli olmayacaktı"
"Mutsuzluğu yaşamamak için gidiyorum."
"Seninle kucaklaşmalarımızın tadını...
"kokunu..."
"bakışını..."
"öpüşünü de götürüyorum."
"Bana yaşattığın en güzel yıllardan birinin anısıyla gidiyorum."
"Seni öpüyorum, öyle ki bu öpücüğün şefkati beni de öldürecek."
"Seni daima sevdim."
"Sadece seni sevdim."
"Sakın beni unutma..."
"Mathilde."

Böyle aşklar var mı ki hala?

0 yorum: