8 Nisan 2010 Perşembe

İnanılmaz bir şey insanın kardeşinin olması :)

Az önce şirketin kapısı çaldı, muhasebeci ablamız kapıyı açıp bana kargom olduğunu şahsi olduğu için imzalamam gerektiğini söyledi :)

Önce bir şaşırdım! Kim bana kargo gönderecekti? Kimse!

Gidip kağıtları imzaladım ve kargocuyu geçirdim :) Gelip kargo paketini açtım, kardeşimden gelmişti... içinden şirin küçük kalpli kırmızı bir jelatin poşet çıktı :) içini merakla açtım ki ne göreyim :) Bir paket çikolata!! hemde en sevdiğimden, jelatini karıştırınca pembe bir postitle poşetin içine yazılmış küçük bir not...

"Seni seviyorum abla'mmmm :) "

Bende seni seviyorum, hem de çok seviyorummm tatlı şirinem benim :))) çokçana da özledim...

İzmir'e sevgilerimle!

4 yorum:

Chilek dedi ki...

evet haklısın bir abla olarak diyorum ki insanın kerdeşi gibisi yok:)

nefertiti dedi ki...

:) haklısın chilek bilsen nasıl mutlu etti beni... İzmirden buralara bana çikolata göndermiş, keyfim yok iki gündür diye..
çok sevmek gerek kardeşleri, bazen bizi delirtseler bile.. neyse ağlamadan önce susmak gerek :) teşekkürler yorumun için..

Pabuc dedi ki...

benim cadı kardeşim böyle bişey hiç yapmadı ühüüü :) ama kitap alıp gönderir :) kardeşler iyiki var ...

nefertiti dedi ki...

:)) benim ki dee hiç yapmazdı, sanırım o yüzden bu kadar mutlu etti yaptığında..

çok özledim çok..