14 Nisan 2010 Çarşamba

Ay sonunun dayanılmaz hafifliği çöktü üzerime :)

blogcuk bana birşeyler oluyorr :)

nasıl bir keyif yapıyorum bir bilsen :)))
şimdi anlatıyorum bak dinle :) 30 tane firmam ve bu ay yazılması gereken 5 tane projem var.. Bu ne demek? Ay sonuna kadar bir dakika durmadan çalışman gerekiyor nefertiti demek.

Pekimm nefertiti ne yapıyor? Dirseğini masaya dayamış, elini çenesinin altına koymuş boş boş miskinlik ediyor. Hatta utanmamış koltukta arkasınaa yaslanmışşş öylece bakıyor karşıya sanki iş yerinde değilde tatil kasabasında mubarek :) bir güneş gözlükleri birde votka portakalı eksik.

offffffffffffff.... Aslında bir dünya iş var yapılmayı bekleyen. Hatta sıkıştımmmmmmm, yetişmeyecek ki bu işler. iş bu raddeye geldi ya, şimdi daha bir tatlı geliyor oturmak!! Hiç başlama niyetim yok ne kadar geciktirirsem o kadar zararına oldugunu bildigim o işlere. inatla otururum öyle, kocaman gözlerimi devirdim kapıyı seyrediyorum :) düşünüp duruyorum boş boş..

Hoşgeldin bahar, keşke birazda çalışma şevki getirseydin.. :))

Sabahlar olmasınnnnn! diyorum.. ve ekliyorum ben bu keyifle gidersem bu gidişle ay sonuna kadar zaten sabahlar olmayacak çalışmaktan :))

10 yorum:

Unknown dedi ki...

soğuk bi kahve öneriyorum şiddetle :)

nefertiti dedi ki...

yemin ederim içiyorum şu an :))) ama pek fayda edecek gibi değil :)) bir temiz dayak istiyor bünyem sanırım sarsılıp kendine gelmek için :)

21 grams dedi ki...

Karınca yine deli gibi çalışmış o yaz; dere tepe gezip kış için yiyecek depolamış. Ağustos böceği ise yine dalgasını geçip şarkılar söyleyerek çiçek çiçek ge­zip eğlenceye vurmuş kendini... Sonra kış gelmiş. Karınca tam biriktirdiklerini yemeye koyulmuş ki kapı çalmış: İki dir­hem bir çekirdek Ağustos böceği... ba­şında şapka, elinde bavul... "Hayrola" di­ye sormuş karınca... "Paris'e tatile gidi­yorum, bir isteğin var mı?" diye sormuş bizimki... Karınca öfkeyle, 'Tek bir ricam var" demiş, "Söyle o La Fontaine denen madrabaza, bir daha öyle poposundan masal uydurmasın..."

nefertiti dedi ki...

:)) keşke agustos böcegi olsaydık hepimiz :) ama bu hikayedeki gibi.. yazın gitar calıp şarkı söyleseydik, kışında parise gidip orada devam edebilseydik :)) ellerine saglık ilhanizgi süper öyküydü :)

21 grams dedi ki...

o zaman bu şarkı da sana gelsin...

If I were a rich man,
Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum.
All day long I'd biddy biddy bum.
If I were a wealthy man.
I wouldn't have to work hard.
Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum.
If I were a biddy biddy rich,
Yidle-diddle-didle-didle man

nefertiti dedi ki...

:))) teşekkür ederim ruh halime hayli uydu..

éLLa Çiça dedi ki...

keyfin daim olsun, yazinla ben de keyiflendim :)

nefertiti dedi ki...

teşekkür ederim. gel beraber olsun ella'cım :))

Adsız dedi ki...

çişin gelince gidip işememek gibi... ama yine de her türlü çalışma karşıtı etkinliğin arkasındayım.

nefertiti dedi ki...

Eran :))) o dediğini de çok sık yapıyorum ben hep geliyor ben hep inatla gitmiyorum! :))))

çalışmayı ise severim aslında ama, beni bu baharlar mahfetti :)))