9 Nisan 2010 Cuma

Mizan Nedir? Gelir Tablosu Nedir? Bilanço Nedir?

Bilmiyorum!! Bilmiyorum!! Bilmiyorum!! tamam görünce hepsini tanıyorum fakat, mizan ne işe yarar gelir belgesi nedir? Nasıl okunur bu meret dosyalar anlamıyorum ki? muhasebeci miyim ben? Bana neden soruyorsun kısa vadeli borçlar toplamını,  hakediş gelirlerini? Proje yazar Proje okurum ben bilmem ki mizan falan? Sonra kafam karışır öğlenin bi köründe 12:30 da firmayı ararım! Sanki herkes benmiş ve onlarda yemek yemiyormuş gibi!!!

- Iığğ ama şey yemekteler(hatta bende yemek yiyordum sen arayana kadar imasında bir ses...)
Haksız mı? Haklı tabi, insan bir saate bakar aramadan! Yemekte olacaklar tabi! öğle tatili diye bir şey var!!!!

Birazdan geri arayacak muhasebecileri,
-aaa onları mı soruyorsunuz, dün gönderdiğim belgelerde vardı oysa.. (salak muamelesi...)
-Gönderdiniz de ımm şey ben bulamadım o kısımları (ben sana hiç ar-ge sistematiğini anlatmıştım haydi yaz bakalım diyor muyum?)

Ve telefon çalıyor...!!!

Neyse ki anlayışlı bir arkadaşımız çıkıyor ve bilgileri hemen göndereceğini söylüyor!
Bir kez daha mahçup, düşüncelerinden ve muhasebe yetersizliğinden utanmış ben! Her seferinde bu kez bulacağım diyip niye evrakları istersin be saf! direk yaz sana gerekli maddeleri onlar yollasın değil mi?

Yaaaaaaaaaa! Yok mu bana muhasebe kursu verecek bir hayır sever?????????

0 yorum: